My photo
Consultant Recrutare, Autoarea cartii "Invitatie la succes": www.invitatielasucces.ro

Tuesday, February 16, 2010

Secretul :)

"Daca vei descoperi arta de a cauta si de a gasi numai aspectele pozitive ale celorlalti, mergand pana la a-ti cultiva o asteptare de a gasi numai calitati pozitive in acestia, viata ta va reflecta toate aceste aspecte pozitive." Esther si Jerry Hicks

Cat este de adevarat!!
De cand am inceput sa caut si sa accentuez numai aspectele pozitive ale fetitei mele, relatia noastra s-a imbunatatit peste toate asteptarile mele. Desi stiam-teoretic- ca un copil trebuie laudat mai mult decat criticat, astfel ca intr-o zi cuvintele de lauda sa le depaseasca pe cele de critica, practic trebuie sa recunosc ca nu prea le-am aplicat. Pana de curand, cand am inceput s-o laud si s-o incurajez cat am putut de mult, in orice caz mult mai mult comparativ cu vorbele de critica sau cele cu conotatie negativa. Efectul a fost unul uimitor! Laura mea a devenit mult mai intelegatoare, mult mai dragastoasa cu mine, vine mereu si ma imbratiseaza, este o transformare absolut remarcabila.

Dragostea atrage mai multa dragoste. Bucuria atrage mai multa bucurie. Starea de multumire atrage mai multa multumire. Recunostinta atrage mai multa recunostinta. Dar nu uita ca si ingrijorarea atrage mai multa ingrijorare. Nemultumirea atrage mai multa nemultumire. Gandurile negre atrag mai multe ganduri negre. N-ai observat ca atunci cand te lasi in seama gandurilor si emotiilor negative ajungi in mai putine de 5 minute mai trist, mai ingandurat, mai ingrijorat de evenimente care nici macar nu s-au intamplat si cel mai probabil nu se vor intampla niciodata?

Pentru a schimba realitatea si chiar circumstantele vietii tale, trebuie sa schimbi
interiorul. E greu? E usor? E si greu, e si usor, insa oricum ar fi MERITA.

No comments:

Post a Comment