My photo
Consultant Recrutare, Autoarea cartii "Invitatie la succes": www.invitatielasucces.ro

Monday, February 15, 2010

Cum sa atragi partenerul potrivit in viata ta?



Te-ai intrebat vreodata cum sa faci sa atragi in viata ta persoana potrivita tie, sufletul tau pereche? sau cum poti iesi dintr-o relatie care te secatuieste de energie, de viata, de bucurie? si cum sa faci sa nu mai intri vreodata intr-o astfel de relatie?

Te-ai intrebat vreodata de ce ai in viata ta anumiti oameni si nu altii? de ce atragi in viata ta un anumit gen de oameni sau de ce nu reusesti sa gasesti in anturajul genul de om pe care il doresti?

Daca da, bine ai venit, aici vei gasi raspunsurile. Ah, te-am auzit! ai spus "yeah, right!" stiu ca esti sceptic, dar nu pierzi decat cel mult cateva minute din viata ta. De ce sunt eu atit de sigura ca aici gasesti raspunsurile tale? pe ce ma bazez? pai hai sa-ti spun, ma bazez pe experienta si pe una din legile care guverneaza universul nostru:
legea atractiei.

Cum acționează atractia gravitatională de pilda, o stim cu totii inca de la primii pasi, cand am luat contact cu pamantul prin nenumarate busituri. Dar mai este si un alt mod de acțiune al acestei legi, anume actiunea asupra gandurilor noastre. Gandurile care sunt predominante in mintea ta (fie că sunt pozitive, fie negative) atrag alte elemente de acelasi tip, atrag în viata ta chiar lucrurile si faptele corespondente gandurilor si starilor tale.

Ei bine, ca sa atragi partenerul potrivit in viata ta, primul pas este acela de a iti defini cu claritate CE vrei, CUM trebuie sa fie acea persoana cu care sa fi pe aceiasi lungime de unda si care sa iti umple viata. Pune pe hartie exact cum vrei sa fie pana in cele mai mici amanunte. De exemplu, sa va placa la amandoi aceleasi lucruri, aceleasi activitati, sa isi doreasca ca si tine acelasi numar de copii si absolut orice este important pentru tine.

Apoi al doilea pas este sa iti focalizezi atentia spre ceea ce vrei, spre ceea ce iti doresti, nu spre ce NU vrei si NU ai. E musai sa alungi ganduri de genul "nu mai vreau sa fiu singura", "asta este soarta mea, sa fiu mereu singura sau sa am parte numai de relatii nefericite", "nu sunt demn/a de iubit, nu sunt
iubibil/a", "nu am nicio sansa sa imi gasesc pe cineva, toti barbatii/toate femeile care sunt asa cum vreau eu sunt luati/luate". Atita timp cat vei gandi asa, fie nu vei atrage pe nimeni in viata ta, fie persoanele pe care le atragi te vor duce (din nou!) in relatii nefericite.
Inlocuieste gandurile cele negative cu unele pozitive, exprimate la timpul prezent, nu la viitor! de exemplu "sunt in cea mai minunata relatie pe care am avut-o", "nu-mi vine sa cred ca sunt cu persoana pe care am visat-o", "iubesc si sunt iubit/a". Iar toate astea sa le spui nu pe un ton neutru si plin de neincredere, ci punand in cuvintele tale emotie si exact sentimentele pe care le-ai simti daca lucrul acesta ar fi adevarat. Stiu ca suna ciudat, dar FUNCTIONEAZA! Garantat si experimentat.
Traieste aceste sentimente de cel putin 2 ori pe zi in sesiuni de 5-15 minute. Viseaza-te, imagineaza-te, vizualizeaza-te cu
el/ea in toate ipostazele si in cat mai multe momente din zi.
Si nu, sa nu iti fie frica sa visezi! :) ceea ce gandesti, ceea ce visezi cu ochii mintii devine realitate.
Analizandu-mi viata in perspectiva acestei legi a atractiei, mi-am dat seama în cat de multe ocazii am utilizat-o in viata mea in mod nefericit, pentru ca din nestiinta am folosit-o predominant pentru a atrage ganduri, emotii si lucruri negative .....pana intr-o zi, cand am schimbat complet macazul.
Gandeste-te la faptul ca tu folosesti legea atractiei în fiecare zi din viata ta! si dacă tot o folosesti, daca tot ea este activa zilnic in viata ta, fie ca vrei sau nu, pai n-ar fi mai bine s-o folosesti spre folosul tau, spre implinirea ta si nu invers?
Gandeste-te!

No comments:

Post a Comment